2013. június 26., szerda

Ötven árnyalat trilógia (Szürke, Sötét, Szabadság)

Bejegyezte: 1995 dátum: szerda, június 26, 2013

Szürke ötven árnyalata: 

Tartalom: "Mikor Anastasia Steele, az irodalom szakos egyetemi hallgató interjút készít Christian Greyjel, az ifjú vállalkozóval, gyönyörű, okos és ijesztő férfival találja szemben magát. A nem e világban élő és ártatlan Ana megretten, amikor ráébred, hogy akarja ezt a férfit, és annak rejtélyes tartózkodása ellenére kétségbeesetten próbál közelebb kerülni hozzá. Grey, aki képtelen ellenállni Ana csendes szépségének, eszének és független szellemének, elismeri, hogy ő is akarja a lányt de a saját feltételei szerint. Ana, akit egyszerre ijeszt és izgat Grey szokatlan szexuális ízlése, habozik. Greyt minden sikere - multinacionális vállalkozásai, hatalmas vagyona, szerető családja - ellenére démonok gyötrik és az önuralom kényszere emészti. Amikor a pár vakmerő, szenvedélyes viszonyba kezd, Ana fölfedezi Grey titkait és tulajdon, sötét vágyait"


Én és a könyv: Eredetileg úgy terveztem, hogy soha nem olvasom el ezt a könyvsorozatot. Semmi nincs benne ugyanis, ami alapból vonzani szokott engem egy regényben. Aztán elmentem diákmunkára az Alexandrába, ahol egy nap vagy tízszer is a kezembe akadt. Már meg se kellett néznem a megrendelő lapon, hogy hányadik sor és raklap, kívülről tudtam hova kell menni. Ám ez még mindig nem győzött meg... Viszont, amikor a téli szünet után visszamentünk a suliba, megdöbbenve láttam, hogy rengeteg embernek van a kezében és olvassák. Megjegyzem: Mind olyan ember volt, aki alapból nem szeret olvasni. Eldöntöttem, ha ennyien elolvasták, akkor nekem is muszáj... Bár nem fűztem hozzá nagy reményeket.

Véleményem: Eléggé megosztott volt. Némelyik részen szakadtam a röhögéstől, valahol akaratlanul is elmosolyodtam, viszont voltak részek, amikor meg elhúztam a számat. Igazából nem is tudtam, hogy tetszik-e vagy sem. XD De úgy voltam vele, hogy még két köteten át javíthat a véleményemen. A lényeg az, hogy eltudta érni, hogy érdekeljen a folytatás. Tudni akartam mik a nagy titkok és mi lesz a szereplőkel. 

Szereplők:
Az első kötetben még senkit se kedveltem meg különösebben, mindenki semleges volt számomra.

Kedvenc rész: 
Emailok !!!!!!!!!!!!!!!!!! Jajja nagyon tetszettek. Mindig alig vártam, hogy emailezzenek. Jókat nevettem rajta.
És még ez a rész... igazából nem tudom, hogy az írónő ezt viccesnek szánta-e, de én szakadtam rajta a röhögéstől. XD
- Ez most azt jelenti, hogy szeretkezünk?
- Nem Anastazia, nem azt jelenti. Különben is én nem szeretkezek, hanem keményen baszok.
*majdnem megfulladtam a röhögéstől XD*

Ami nagyon tetszett: Én bírtam, hogy Christian egy milliárdos, Ana pedig jóformán csak egy senki.

Érdekesség: Lesz belőle film is.


Sötét ötven árnyalata

Tartalom: "A gyönyörű fiatal milliárdos, Christian Grey egyedi ízlésétől és sötét titkaitól elbátortalanodva Anastasia Steele kilép a kapcsolatból, és beindítja karrierjét a seattle-i könyvkiadónál. De a Christian iránt táplált vágy még mindig jelen van minden egyes ébredésénél, és amikor a férfi egy új megállapodást ajánl fel, Anastasia képtelen ellenállni. Újra lángra lobban perzselően érzéki viszonyuk, és Anastasia egyre többet tud meg sérült és megszállott "Ötven árnyalatának" szívszaggató múltjáról. Míg Christian belső démonaival harcol, Anastasiának szembe kell néznie a férfi korábbi partnerei iránt érzett dühével és féltékenységével, és meg kell hoznia élete legfontosabb döntését"

Véleményem: Végre kapunk igazi érzelmeket, nem csak testi vágyódást. Nagy titkokra derül fény, új embereket is megismerhetünk. Határozottan jobban tetszett, mint az első. Ebben nem csak a töménytelen erotika volt, hanem események is.

Kedvenc rész: 
Még mindig imádtam az Emailokat. 
Amikor Christian térdre rogy és könyörög. (akkor nagyon sajnáltam)
Christian végre kimondja azt a szót. *-*
Spoiler: Amikor Christian megkéri Ana kezét. Spoiler vége.


Szabadság ötven árnyalata:
Tartalom: "Amikor a naiv Anastasia Steele és a gyönyörű fiatal milliárdos, Christian Grey találkozott, azonnal átjárta őket az érzéki izzás, amely visszavonhatatlanul megváltoztatta az életüket. Ana, akit sokkolt, bár ugyanakkor vonzott Christian nem szokványos szexuális ízlése, komolyabb elköteleződésre vágyott. Christian, nem akarván elveszíteni a lányt, beleegyezett a feltételeibe. Most mindenük megvan - szerelem, szenvedély, intimitás, vagyon és a világ összes lehetősége. De Ana tudja, hogy az ő szerető Ötven Árnyalatával nem lesz könnyű, együttlétük számos nem várt kihívás elé állítja mindkettőjüket. Anának meg kell tanulnia osztozni Christian fényűző életstílusában, anélkül, hogy feláldozná identitását. Christiannak pedig felül kell kerekednie agresszív irányítási kényszerén, miközben múltja démonjaival is meg kell küzdenie. De éppen amikor úgy tűnik, közös erővel bármilyen akadályt képesek leküzdeni, a balszerencse, a rosszakarat és a végzet összeesküszik ellenük, és valóra válnak Ana legsötétebb félelmei..."

Véleményem: Na mire a befejező kötethez értem... nem mondom, hogy imádtam a könyvsorozatot, de már eléggé megkedveltem. A szereplők aranyosak voltak és szinte kivétel nélkül mindenkit szerettem. A történet is átment egy romantikus sziruppá. XD Néha számomra már túl romantikus volt. :D Izgalmak is akadtak benne és persze szívszorító részek. Nem bántam meg, hogy elolvastam a sorozatot. Valamelyik rész néhol túl durva volt ugyan az én ízlésemnek, de azokat kihagytam XD Szóval igazából a szexjelenetek nagy részét kihagytam. O.o Deeee nem baj! :D

Kedvenc szereplők: Christian, Taylor
De az összes többi szereplőt is kedveltem ^^

Kedvenc rész:
Még mindig imádtam az emailokat! XD Megunhatatlanok voltak.
Amikor Christian azt hitte, hogy Ana elhagyja...
Szóval akkor: Laters Baby! :D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review